Ing. Veronika Štědráková

Bakalářská práce

Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky

Totaly clean. Argumentation and persuasion in TV commercials for washing powders and detergents
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na to, jak ženy vnímají televizní reklamy na prací prášky a čistící prostředky. Zároveň se zabývá tím, jak právě tyto reklamy ovlivňují ženy při výběru detergentů, čím argumentují a jakým způsobem přesvědčují. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu o reklamě jako takové, médiích a přesvědčování. V praktické části je aplikován výzkum pomocí techniky focus group. …více
Abstract:
The bachelor study is focused on how women perceive TV commercials on laundry detergents. It also studies affects of these commercials on women’s choice of a detergent and what are the key commercial claims that induce women to buy the detergent. The theoretical part is based on professional advertisement and media literature. The practical past is based on focus group research. The focus group consisted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní