Kristýna Sluková

Bachelor's thesis

Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda

Loyalty of the customer of retail store as a competitive advantage
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou loajality zákazníka -- tedy jeho věrnosti a spokojenosti -- jakožto jednou z konkurenčních výhod maloobchodní jednotky. Každá zdravá společnost by se měla snažit si svého zákazníka udržet a stimulovat ho k dalšímu nákupu, takovýto zákazník je poté jejím hnacím motorem a ve finále vytváří největší část tržeb. Samotná spokojenost zákazníka nestačí, protože …more
Abstract:
This bachelor thesis is concerning with a loyalty of a customer in conditions of a retail store -- what means with his constancy and satisfaction -- as one of the competitive advantages. Every single healthy company should aspire to keep its customer apart and to stimulate him to next purchase. Such customer is than driving force of the company and he creates the greatest part of sales. Satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2009
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Šárka Zapletalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15732