Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda – Kristýna Sluková
Kristýna Sluková
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda
Loyalty of the customer of retail store as a competitive advantage
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou loajality zákazníka -- tedy jeho věrnosti a spokojenosti -- jakožto jednou z konkurenčních výhod maloobchodní jednotky. Každá zdravá společnost by se měla snažit si svého zákazníka udržet a stimulovat ho k dalšímu nákupu, takovýto zákazník je poté jejím hnacím motorem a ve finále vytváří největší část tržeb. Samotná spokojenost zákazníka nestačí, protože …moreAbstract:
This bachelor thesis is concerning with a loyalty of a customer in conditions of a retail store -- what means with his constancy and satisfaction -- as one of the competitive advantages. Every single healthy company should aspire to keep its customer apart and to stimulate him to next purchase. Such customer is than driving force of the company and he creates the greatest part of sales. Satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15732
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Šárka Zapletalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Katolícke politické strany na Morave a na Slovensku a ich zakotvenie v ženských spolkoch v druhej polovici 19. a na začiatku 20.storočia
Katarína Güntherová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
Etické chování rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Naďa Červenková