Ing. Jana Kolářová

Bakalářská práce

Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie

Prospectus and foundation of company, its marketing strategy
Anotace:
V předkládané bakalářské práci se snažím o rozbor marketingové a podnikatelské analýzy vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a aplikační část. V úvodní části se zaměřuji na teorii a pojmy. Charakterizuji podstatu a význam samotného založení podniku, podnikatelského záměru, marketingové strategie, legislativy a dalších pojmů, které s mou prací bezprostředně souvisí. V …více
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the marketing and business analysis of a selected company. The thesis is divided into the theoretical-methodological and application part. The introductory part includes the theory and terms. I have specified the substance and meaning of establishing a company, business intention, marketing strategy, legislation and other terms directly related to my thesis. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
  • Oponent: Ing. Lucie Machuldová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace