Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie – Ing. Jana Kolářová
Ing. Jana Kolářová
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Prospectus and foundation of company, its marketing strategy
Anotace:
V předkládané bakalářské práci se snažím o rozbor marketingové a podnikatelské analýzy vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a aplikační část. V úvodní části se zaměřuji na teorii a pojmy. Charakterizuji podstatu a význam samotného založení podniku, podnikatelského záměru, marketingové strategie, legislativy a dalších pojmů, které s mou prací bezprostředně souvisí. V …víceAbstract:
My bachelor thesis focuses on the marketing and business analysis of a selected company. The thesis is divided into the theoretical-methodological and application part. The introductory part includes the theory and terms. I have specified the substance and meaning of establishing a company, business intention, marketing strategy, legislation and other terms directly related to my thesis. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k39ny/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Lucie Machuldová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatel'ský plán
Žáková Žáková -
Zaměstnanec nebo podnikatel
Thi Thu Ha Tran -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček