Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie – Ing. Jana Kolářová
Ing. Jana Kolářová
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Prospectus and foundation of company, its marketing strategy
Abstract:
V předkládané bakalářské práci se snažím o rozbor marketingové a podnikatelské analýzy vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a aplikační část. V úvodní části se zaměřuji na teorii a pojmy. Charakterizuji podstatu a význam samotného založení podniku, podnikatelského záměru, marketingové strategie, legislativy a dalších pojmů, které s mou prací bezprostředně souvisí. V …moreAbstract:
My bachelor thesis focuses on the marketing and business analysis of a selected company. The thesis is divided into the theoretical-methodological and application part. The introductory part includes the theory and terms. I have specified the substance and meaning of establishing a company, business intention, marketing strategy, legislation and other terms directly related to my thesis. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k39ny/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Jana Goldbergerová
- Reader: Ing. Lucie Machuldová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podnikatel'ský plán
Žáková Žáková -
Zaměstnanec nebo podnikatel
Thi Thu Ha Tran -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček