Ing. Jana Kolářová

Bachelor's thesis

Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie

Prospectus and foundation of company, its marketing strategy
Abstract:
V předkládané bakalářské práci se snažím o rozbor marketingové a podnikatelské analýzy vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a aplikační část. V úvodní části se zaměřuji na teorii a pojmy. Charakterizuji podstatu a význam samotného založení podniku, podnikatelského záměru, marketingové strategie, legislativy a dalších pojmů, které s mou prací bezprostředně souvisí. V …more
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the marketing and business analysis of a selected company. The thesis is divided into the theoretical-methodological and application part. The introductory part includes the theory and terms. I have specified the substance and meaning of establishing a company, business intention, marketing strategy, legislation and other terms directly related to my thesis. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jana Goldbergerová
  • Reader: Ing. Lucie Machuldová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic