Iva Kvardová
Bakalářská práce
Neuromarketing
Neuromarketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poskytnout objektivní a ucelený přehled o pojmu neuromarketing včetně zjištění míry informovanosti o této problematice mezi studenty ŠAVŠ.Teoretická část práce se zabývá zařazením tohoto pojmu v moderním marketingu, jeho historii a jednotlivým částem mozku. Dále se věnuje využívaným nástrojům a na závěr i etickým problémům.V praktické části jsou prostřednictvím rozhovoru …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide an objective and comprehensive overview of the concept of neuromarketing, including findings regarding the awareness of this issue among students at ŠAVŠ. The theoretical part deals with the inclusion of this field in modern marketing, its history and the individual parts of the brain. It also mentions the tools which are used and the ethical problems connected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Ethical Challenges of Multicultural Marketing
Gleb Remizov -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Linda Valentová -
Prostorové vyhodnocení fenoménu brain drain obyvatel města Olomouce
Jan CHLOUPEK -
Brain-based learning principles and strategies in lower secondary EFL classes
Veronika Škrhová -
ODLIV MOZKŮ DO ZAHRANIČÍ - TEORIE A PRAXE „BRAIN DRAIN“
Kristýna Savaryová -
The effect of non-pharmacological intervention on brain plasticity in normal and pathological ageing
Zuzana Balážová -
Adaptační metoda pro brain computer interface system
Martin HOŠNA
Název
Vložil
Vloženo
Práva