Petra Holá

Diplomová práce

Specifika marketingu v kavárenském průmyslu a káva jako prostředek self-brandingu

Specifics of marketing in coffee industry and coffee as a mean of self-branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými rysy marketingu a charakteristickými marketingovými nástroji užívanými v podmínkách gastronomického průmyslu se zaměřením na kavárny. Teoretická část práce se soustředí na rozebrání jednotlivých marketingových nástrojů, charakteristiku cílového trhu. Praktická část pak přináší pohled na kávu a její specifika a českou kávovou, resp. kavárenskou kulturu, zkoumá …více
Abstract:
The diploma thesis deals with specific and typical marketing features that are currently frequently used in gastronomy industry with a further focus on cafeterias. Marketing tools and target customer markets are provided in theoretical part of the thesis. The practical part focuses on coffee with its specifics and cafe culture in the Czech Republic, examines attitudes and behaviour of consumers as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71853

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management