Analýza ziskovosti ŠKODA AUTO na příkladu konkrétních trhů – Martin Kozel
Martin Kozel
Bakalářská práce
Analýza ziskovosti ŠKODA AUTO na příkladu konkrétních trhů
Analysis of profitability ŠKODA AUTO a.s. in specific markets
Anotace:
Tato bakalářská práce reaguje na těžké podmínky na poli automobilového průmyslu, které nastaly v posledních letech. Hlavním cílem práce je analýza ziskovosti ve stěžejních oblastech na konkrétních trzích ŠKODA AUTO a.s. v regionu západní Evropy a identifikace klíčových faktorů, jenž by mohly vést k optimalizaci nákladů a dalšímu zvýšení ziskovosti na stěžejním trhu pro tuto práci. Teoretická část je …víceAbstract:
This bachelor’s thesis responds to difficult conditions in the automotive industry that have occurred in recent years. The main aim of the thesis is the analysis of the profitability in the core areas of specific markets of ŠKODA AUTO a.s. in the region of Western Europe, and to identify key factors that could lead to cost optimization and further increase of profitability in the market crucial for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Bateriové vyprošťovací zařízení v porovnání s hydraulickými vyprošťovacími nástroji u jednotek požární ochrany Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje
Marek JIRSA -
Elektropříslušenství pohonných jednotek
Miroslav Zoubek -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva