Bc. Jana Suchá
Bakalářská práce
Herní činnosti u dětí s autismem
Playing acitivities of the children with autism
Anotace:
Práce se věnuje problematice herních činností u dětí s autismem. Teoretická část se zabývá obecně autismem, představuje program TEACCH a metodiku strukturovaného učení a její závěr je věnován hře. Praktická část představuje konkrétní třídu pro děti s autismem a také se zabývá dělením a popisem volného času během výuky těchto dětí. Na závěr je uvedena kazuistika žáka s autismem a jeho edukační plán …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of game activities of autistic children. The theoretical part pursues autism generally, introduces the TEACCH programme and the method of structured teaching and the end focuses on children’s play. The practical part introduces a concrete class for children with autism and also deals with the dividing and specification of the free time during the classes of these children …víceKlíčová slova
Autismus pervazivní vývojová porucha porucha autistického spektra triáda postižení TEACCH program strukturované učení hra hračka dítě žák volný čas Autism pervasive developmental disorder autistic spectrum disorder triad of the disorder TEACCH programme structured teaching play toy child pupil free time
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/erpus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Život rodiny s dítětem s diagnózou ADHD a Pervazivně vývojová porucha s prvky autismu
Monika Čechová -
Comparative Analysis of the Mabinogi and Related Medieval Welsh Texts from the Perspective of Proper Names
Lucie Vinšová -
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Lenka Nebuchlová