Bc. Vladislava BERÁNKOVÁ

Diplomová práce

Jazyk jako prostředek seberealizace a četnost sociálně patologických jevů u dětí školního věku.

Language as a medium of the self fulfilment and the frequency of socially pathological features at children of school age.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jazykem jako prostředkem seberealizace a četností sociálně patologických jevů u dětí školního věku z Plzeňského a Karlovarského kraje, umístěných do zařízení ústavní výchovy. Cílem práce bylo zjistit, jak se děti a mládež, hlásící k romské národnosti, mají možnost realizovat ve svém mateřském jazyce, a zároveň zmapovat výskyt sociálně patologických jevů, které měly zásadní …více
Abstract:
Themes of this diploma thesis are language as an instrument of self-fullfilment and frequency of socially pathological phenomena by pupilage childern from Pilsen and Karlovy Vary countries, who were placed into Children diagnostic institutions. The object of this thesis was to find out what chances childern and juvenils professed to be members of Romany nationality have to fulfill themselves in their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 4. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Karel Kamiš, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERÁNKOVÁ, Vladislava. Jazyk jako prostředek seberealizace a četnost sociálně patologických jevů u dětí školního věku.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta