Jan PŘEDOTA
Bachelor's thesis
Využití vstupního zařízení XBOX Kinect
Utilization of input device XBOX Kinect
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také způsob získávání dat a jejich zpracování, návrh algoritmů a vývojových diagramů. Praktická část zkoumá vyvíjejí aplikace, která používá tento snímač pohybu jako ovládací zařízení …moreAbstract:
The bachelor work's topic is utilization of input device XBOX Kinect. The theoretical part focuses on technical specialization, properties, single parts and history of this device and other motion sensors. It also describes the way of getting data and processing them, proposal of algorithms and flowcharts. The practical part examines developing application, which uses this motion sensor as a control …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radim Remeš
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŘEDOTA, Jan. Využití vstupního zařízení XBOX Kinect. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Theses on a related topic
-
Sledování lidské postavy ve videosekvenci
Michal Plačko -
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Odraz Mentální anorexie v Kresbě lidské postavy
Iveta Ondroušková -
Pohybové senzory - jejich použití pro ovládání počítače lidským tělem
Petr Hlavinka -
Autonomní řízení auta - optimalizace řízení rychlosti dle pohybových senzorů
Ratmir Gaitov -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights