Využití vstupního zařízení XBOX Kinect – Jan PŘEDOTA
Jan PŘEDOTA
Bachelor's thesis
Využití vstupního zařízení XBOX Kinect
Utilization of input device XBOX Kinect
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také způsob získávání dat a jejich zpracování, návrh algoritmů a vývojových diagramů. Praktická část zkoumá vyvíjejí aplikace, která používá tento snímač pohybu jako ovládací zařízení …viacAbstract:
The bachelor work's topic is utilization of input device XBOX Kinect. The theoretical part focuses on technical specialization, properties, single parts and history of this device and other motion sensors. It also describes the way of getting data and processing them, proposal of algorithms and flowcharts. The practical part examines developing application, which uses this motion sensor as a control …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radim Remeš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘEDOTA, Jan. Využití vstupního zařízení XBOX Kinect. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Sledování lidské postavy ve videosekvenci
Michal Plačko -
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Odraz Mentální anorexie v Kresbě lidské postavy
Iveta Ondroušková -
Pohybové senzory - jejich použití pro ovládání počítače lidským tělem
Petr Hlavinka -
Autonomní řízení auta - optimalizace řízení rychlosti dle pohybových senzorů
Ratmir Gaitov -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK
Názov
Vložil
Vložené
Práva