Některé charakteristiky párové komunikace ve funkčních a spokojených manželstvích. – Bc. Martina Janková
Bc. Martina Janková
Bakalářská práce
Některé charakteristiky párové komunikace ve funkčních a spokojených manželstvích.
Some characteristic features of pair communication in functional and content marriages
Anotace:
Předložená studie je analýzou vybraných charakteristik komunikace v manželských párech a některých jejich konsekvencí, které lze označit jako funkční, spokojené. Výzkumná strategie použitá k získání relevantních dat odpovídá kvalitativní metodologii a zdrojem dat je polostrukturovaný rozhovor vedený se třemi manželskými páry, které se shodují v délce manželství.Abstract:
The study is an analysis of selected characteristics of communication in functional and content wedded pairs as well as some of its consequences. The research strategy used for relevant dates elicitation is based on the qualitative methodology and the source of the dates is a half-structured discussion with three pairs with the same length of their wedded life
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zm4o9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivo Plaňava
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev