Bc. Veronika Šreiberová

Diplomová práce

Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla

The city and its promotion - the example of particular seat
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění marketingových metod v městské správě a objasňuje jejich důležitost. Teoretická část je zaměřena na vznik městského marketingu a městský marketing obecně, dále na marketingový mix s důrazem na komunikační politiku města. Analytická část je zaměřena na městys Karlštejn. Je provedena analýza marketingových aktivit obce, mikroregionu a hradu Karlštejn …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the possible use of marketing methods in the city administration and it explains their importance. The theoretical part focuses on the emergence of city marketing, the city marketing in general and the marketing mix with an emphasis on communication policy of the city. The analytical part focuses on the small town of Karlštejn. There are analyzed marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní