Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla – Bc. Veronika Šreiberová
Bc. Veronika Šreiberová
Diplomová práce
Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla
The city and its promotion - the example of particular seat
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění marketingových metod v městské správě a objasňuje jejich důležitost. Teoretická část je zaměřena na vznik městského marketingu a městský marketing obecně, dále na marketingový mix s důrazem na komunikační politiku města. Analytická část je zaměřena na městys Karlštejn. Je provedena analýza marketingových aktivit obce, mikroregionu a hradu Karlštejn …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the possible use of marketing methods in the city administration and it explains their importance. The theoretical part focuses on the emergence of city marketing, the city marketing in general and the marketing mix with an emphasis on communication policy of the city. The analytical part focuses on the small town of Karlštejn. There are analyzed marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c89n5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček