The CSR in the fashion industry – Maria Menshchikova
Maria Menshchikova
Diplomová práce
The CSR in the fashion industry
CSR v módním průmyslu
Anotace:
Téma této práce je spojeno s udržitelností a informovaností zákazníků v moderním módním průmyslu. Vzhledem k tomu, že jde o jedno z nejvíce znečišťujících a vykořisťujících odvětví na světě, je potřeba udržitelné spotřeby módních předmětů jako nikdy předtím. Cílem diplomové práce je porozumět vnímání zákazníků směrem k tzv. rychlé módě, udržitelné módě a konzumerismu, což umožňuje identifikovat, co …víceAbstract:
The topic of the thesis is connected with sustainability and customer awareness in the modern fashion industry. Since it is one of the most polluting and resource-exploitative industries in the world, sustainable consumption of fashion items is needed as never before. The goal of the diploma thesis is to understand customers’ perception toward fast fashion, sustainable fashion and consumerism, which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79760
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Zuzana Křečková Kroupová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79760
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Consumer behavior in fashion industry.
Komal Verma -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Sustainable development and fashion industry - together or apart? The empirical evidence analysis
Kristina Simakova -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Slow fashion v Indonésii
Lucie RYCHLÁ