Spuštění a propagace internetového obchodu – Karel Fischer
Karel Fischer
Bakalářská práce
Spuštění a propagace internetového obchodu
Launch and marketing for e-shop
Anotace:
V této bakalářské práci se budu zabývat spuštěním a propagací internetového obchodu, který reálně existuje a reálně jsem jeho majitelem. V závěrečné práci budu procházet tématy od důvodu k založení internetového obchodu, způsobu vytváření nového e-shopu z financí původního internetového obchodu, zakládání společnosti s ručením omezeným a hlavní částí celé práce bude následně promyšlená PR kampaň celého …víceAbstract:
In this bachelor thesis, I will deal with launching and promoting new e-shop. In the final work, I will go through proces, like a creating an e-commerce from beggining, how to establishing company and the main part of my work will be about PR campaing and marketing. How to promote this new e-shop.I will use the literature from David Ogilvy, master of marketing from Madison Avenue.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Maršálková
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková