Edukační specifika waldorfské školní družiny – Bc. Simona Rajnohová
Bc. Simona Rajnohová
Diplomová práce
Edukační specifika waldorfské školní družiny
Educational specifics of Waldorf school club
Anotace:
Tato práce si klade za cíl poukázat na specifika waldorfské školní družiny. Hlavním obsahem jsou praktické zkušenosti s aktivitami rozvíjejícími všestrannou osobnost dětí a jejich klíčových kompetencí v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na prostředí waldorfské družiny a její propojení s aktivitami zájmového vzdělávání. Ve svém kvalitativním výzkumu jsem zjišťovala, zda je řešení výchovných problémů …víceAbstract:
This work aims to point out the specifics of the Waldorf school clubs. The main content is practical experience of activities that develops all-round personality of children and their core competencies at a young school age. I've focused on the environment of the Waldorf's club and its connection with the activities of leisure education. In my qualitative research I tried to discover whether the solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rajnohová, Simona. Edukační specifika waldorfské školní družiny. Brno, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita školy vycházející z waldorfské pedagogiky pohledem rodičů
Ivo Novák -
Vztah školy a rodiny v případě základní školy vycházející z waldorfské pedagogiky
Ivo Novák -
Lektorské kompetence
Michaela Mrvová -
Výchovné problémy žáků ve školní družině a možnosti jejich řešení pohledem vychovatelů
Martina Nedbalová -
Výchovné problémy žáků školní družiny, jejich analýza a možné způsoby řešení
Matěj KOPA -
Výchovné problémy žáků školní družiny, jejich analýza a možné způsoby řešení
Matěj KOPA -
Žáci s problémy v chování ve školní družině
Barbora RONČKOVÁ -
Výchovné problémy u středoškolské mládeže
Sabina Wenzelová