Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh – Bc. Šárka Kniežová
Bc. Šárka Kniežová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
A proposal of marketing communications when launching a new product onto the market
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je „Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh“. Existuje mnoho druhů komunikace. Komunikovat můžeme s rodinou a přáteli, ale i s obchodními partnery či zákazníky. Ovšem každá z těchto komunikací probíhá odlišně. V této bakalářské práci je mým cílem navrhnout marketingovou komunikaci mezi fiktivní Jazykovou školou XY a jejich stávajícími či potencionálními …moreAbstract:
Theme of mine bachelor thesis is „A proposal of marketing communications when launching a new product onto the market“. Exist many kinds of communications. We can communicate with family and friends, but also with business partners or customers. However, each of these communications runs differently. In these bachelor thesis my goal is to proposal a marketing communication between the fictitious Jazyková …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/t85y4/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martíšek František
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KNIEŽOVÁ, Šárka. \textit{Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/we6r62/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec