Analýza tržního potenciálu firmy Optimal Energy – Bc. Veronika Teuflová
Bc. Veronika Teuflová
Master's thesis
Analýza tržního potenciálu firmy Optimal Energy
Analysis of market potential of Optimal Energy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tržním potenciálem firmy Optimal Energy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje pojednání o tržním potenciálu, marketingu a marketingovém výzkumu. Cílem praktické části je zjistit tržní potenciál energetického trhu a pomocí dotazníkového šetření zjistit tržní potenciál firmy Optimal Energy.Abstract:
This thesis deals with the market potential of the company Optimal Energy. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains a discussion of market potential, marketing and marketing research. The aim of the practical part is to determine the market potential of the energy market through a questionnaire survey to establish the market potential of the company Optimal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/z0kfk/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Jiří Bělohlávek
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový mix prodejce energií
Jana Kuncová -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka