Analýza tržního potenciálu firmy Optimal Energy – Bc. Veronika Teuflová
Bc. Veronika Teuflová
Diplomová práce
Analýza tržního potenciálu firmy Optimal Energy
Analysis of market potential of Optimal Energy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tržním potenciálem firmy Optimal Energy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje pojednání o tržním potenciálu, marketingu a marketingovém výzkumu. Cílem praktické části je zjistit tržní potenciál energetického trhu a pomocí dotazníkového šetření zjistit tržní potenciál firmy Optimal Energy.Abstract:
This thesis deals with the market potential of the company Optimal Energy. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains a discussion of market potential, marketing and marketing research. The aim of the practical part is to determine the market potential of the energy market through a questionnaire survey to establish the market potential of the company Optimal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/z0kfk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Jiří Bělohlávek
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový mix prodejce energií
Jana Kuncová -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka