Pokročilé efekty v knihovně OpenSceneGraph – Bc. Jaroslav Trtík
Bc. Jaroslav Trtík
Bakalářská práce
Pokročilé efekty v knihovně OpenSceneGraph
Advanced effects in OpenSceneGraph library
Anotace:
Moderní počítačová grafika a především simulace virtuální reality zaznamenaly za poslední roky obrovského nástupu i do neprofesionální sféry. Došlo k vývoji volně dostupných hardwarových zařízení pro akceleraci grafických výpočtů pomocí krátkých programů(shaderů). Úkolem této práce je prostudovat knihovnu OpenSceneGraph a možnosti použití zmiňovaných shaderů unvitř této knihovny. Dále navrhnout a implementovat …víceAbstract:
Computer graphics and simulations of virtual reality achieved a great victory in spreading across a user-level applications. Sophisticated hardware constructed for intensive graphics calculations, using short programs called shaders, is now available for everyone. Purpose of this work is to study the OpenSceneGraph library and its capabilities to work with modern graphics accelerators and shaders. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uayla/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
- Vedoucí: RNDr. Jan Flasar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Ladění GLSL
Ondřej Sabela -
Engine v GLSL
Michal Šlesár -
Shadery v GLSL
Martina KUKULOVÁ -
GLSL editor
Bohumil PODLESÁK -
Editor pro GLSL
Petr Buček