Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés? – Kamila ARNICANOVÁ
Kamila ARNICANOVÁ
Bachelor's thesis
Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?
Manners of speech in written advertisement - what types of tools are used?
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis was to analyze written advertisements in French and use of lexical tools in it. This thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part we dealt with the distribution of lexical tools, their definitions and functions. Afterwards, theory outlines what advertising is and what kind of speech it uses. Then, in the practical part, we analyzed …viacAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat psanou reklamu ve francouzštině a použití lexikálních prostředků v ní. Tato práce se rozděluje na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsme se věnovali rozdělení lexikálních prostředků, jejich definic a funkcí. Následně jsme teoreticky nastínili, co to reklama je a jakou používá mluvu. Poté jsme v praktické části provedli analýzu psané …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Radka Mudrochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARNICANOVÁ, Kamila. \textit{Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Philosophy and Arts. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/wef0fe/.
Jak správně citovat práci
ARNICANOVÁ, Kamila. Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální analýza reklamních komunikátů
Michaela Fišerová -
Neologismy v době "koronakrize": Srovnání češtiny a španělštiny.
Elen KONEČNÁ -
Anglicismy v televizní reklamě
Kristýna Ortcikrová -
Anglicismy v ruských reklamních textech
Eva Maťová -
Anglicismy v ruských reklamních textech
Natalja ERPSOVÁ