Znakový jazyk jako nástroj při včasné intervenci u dětí se sluchovým postižením – Bc. Markéta GLOSOVÁ
Bc. Markéta GLOSOVÁ
Diplomová práce
Znakový jazyk jako nástroj při včasné intervenci u dětí se sluchovým postižením
Sign language as a tool for early intervention in children with hearing impairment - a methodology for parents and early childhood advisors
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem znakového jazyka jako nástroje při včasné intervenci u dětí se sluchovým postižením. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola se věnuje rodině dítěte se sluchovým postižením, její resilience, komunikace v rodině a vývojem dítěte se sluchovým postižením. Druhá kapitola se zabývá službou raná péče, jejími …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of sign language as a tool for early intervention in children with hearing impairment. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains three chapters. The first chapter deals with the family of the child with hearing impairment, its resilience, communication in the family and the development of the child with hearing impairment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. BcA. Pavel Kučera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLOSOVÁ, Markéta. Znakový jazyk jako nástroj při včasné intervenci u dětí se sluchovým postižením. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - intervence u dětí v předškolním věku / Speciální pedagogika - intervence u dětí v předškolním věku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální práce s rodinami s dětmi s nařízenou ústavní výchovou
Kamila Wunderlich -
Rodina s dítětem s Dětskou mozkovou obrnou
Pavel Moudrý -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Principy a zkušenosti multidisciplinární spolupráce při práci s rodinou s dítětem s poruchou příjmu potravy
Andrea KREJČOVÁ -
Kvalita života rodiny s dítětem s vrozeným tělesným postižením
Jana Cífková -
Inovativní služby pro rodiny s dětmi s autismem v neziskové organizaci ADRA, o. p. s.
Zuzana MATULOVÁ -
Rodina s dítětem s vývojovou dysfázií
Markéta Kubátová -
Rodina s dítětem s poruchou autistického spektra
Jana ŠKLÍBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wegpzv wegpzv/2
22. 4. 2025




