Jan Kříž
Bakalářská práce
Interní komunikace v režime Home Office
Anotace:
Rozvoj interní komunikace v rychle se měnících organizacích je aktuálním tématem, které, jak se zdá, procvičuje mysl firemních lidí na různých pozicích. Zdá se, že dobře fungující interní komunikace a obchodní úspěch spolu úzce souvisí. Motivuje to lidi, a pouze lidé, kteří jsou motivovaní a nadšení pro svou práci, jsou schopni vykonávat svou práci dobře a zajistit úspěch svým zaměstnavatelů. Účelem …víceAbstract:
The development of internal communication in fast-changing organizations is a hot topic that seems to be exercising the minds of business people in various positions. Well-functioning internal communication and business success seem to be closely related. It motivates people, and only people who are motivated and passionate about their work can do their jobs well and ensure the success of their employers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zeh53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Beňo, PhD.
- Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj marketingové komunikace pro dentální kliniku EsthetX v rychle se měnícím prostředí digitálního marketingu
Václav Kopecký -
Nábor a vzdělávání zaměstnanců na rychle se měnícím trhu práce
Miloslav Krátký -
Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky
Cleophas Attor -
International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market
Aneta MAJNUŠOVÁ -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Implementation of internal communication module in LiveAgent software using Domain-driven design concepts
Samuel Líška -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza