Aneta Lačevová

Bakalářská práce

Analýza internetové marketingové strategie AIESEC

Analysis of the internet marketing strategy of AIESEC
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC …více
Abstract:
This thesis deals with the use of Internet in marketing, in a specific non-profit organization, AIESEC. The theoretical part contains the characteristics of AIESEC as a non-profit organization, and a summary of the specifics of marketing in the non-profit sector. It also presents the role and importance of Internet in marketing. The practical part is devoted to a particular branch of the student organization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Petra Vondráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30481