Analýza výukových situací v literární výchově jako nástroj ke kvalitě výuky – Bc. Lenka NOSKOVÁ
Bc. Lenka NOSKOVÁ
Diplomová práce
Analýza výukových situací v literární výchově jako nástroj ke kvalitě výuky
Analysis of the teaching situations in the lessons of literature as a tool of the quality of teaching
Anotace:
Práce se zabývá rozporem mezi požadavky na výuku literární výchovy definovanými v RVP a současnou pedagogickou praxí zejména v oblastech obsahu předmětu (četba, inter-pretace, tvora) a očekávaných výstupech žáků. Práce navrhuje implementaci inovativního přístupu k výuce na základě vý-chodiska konstruktivistického pojetí výuky. Analýza hodin je realizována z hlediska míry inovativního přístupu a pedago …víceAbstract:
The paper deals with the discrepancies between the require-ments in RVP and the reality in education in literary lessons especially in the areas of the object of education (reading, interpretation, production) and the expected output of pupils. The paper suggests implementation of the innovation accor-ding to the constructivism learning theory. The analysis of the lessons deals with the degree of innovation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOSKOVÁ, Lenka. Analýza výukových situací v literární výchově jako nástroj ke kvalitě výuky. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva