Reklama - lexikálny fenomén – Bc. Andrea Michajlová
Bc. Andrea Michajlová
Diplomová práce
Reklama - lexikálny fenomén
Advertising - Lexical Phenomenon
Abstract:
Diploma thesis “Advertisement – Lexical Phenomenon” analyses advertising phrases. Thesis is composed of the two parts – theoretical and practical. The theoretical part contains topics as history of advertising, purpose of advertising, advertisement and influence, language and dynamic tendencies. The most important part of the practical part is the analysis and classification of advertising phrases …víceAbstract:
Diplomová práca "Reklama - lexikálny fenomén" je zameraná na analýzu reklamných textov. Tvoria ju dve časti teoretická a praktická. V teoretickej časti sú spracované témy: história reklamy, funkcie reklamy, psychológia reklamy, jazyk a reklama a dynamické tendencie. Základom praktickej časti je analýza a klasifikácia reklamných textov na základe zozbieraného materiálu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2rdt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Roman Madecki, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Bohunická, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Slovenský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Motivácia pracovníkov v hotelierstve
Jana Golianová -
Motivácia pre prácu managera
Martin Dobiaš -
Motivácia k náboženskej činnosti v budhistickej skupine Diamantová cesta
Richard Gróf -
Hodnotiaci a motivačný systém vo finančnej inštitúcii
Anika Bokrošová -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová