Bc. Andrea ZICHOVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace rehabilitačního centra

Marketing communications of rehabilitation center
Abstract:
Introduction: Good public information and the provision of sufficient information to clients strengthens the process of building and differentiating a brand. New trends in marketing communication make it possible to provide continuous customer service at low costs, which leads to an increase in the company's competitiveness and a reduction in the work of marketers. Objectives: The main aim of the work …více
Abstract:
Úvod: Dobrá informovanosť verejnosti a poskytovanie dostatočných informácií klientom posilňuje proces budovania a diferenciácie značky. Nové trendy v marketingovej komunikácii umožňujú za nízkych nákladov poskytovať nepretržitý zákaznícky servis, ktorý vedie k zvýšeniu konkurencieschopnosti firmy a zníženiu práce marketingových pracovníkov. Cieľ práce: Hlavným cieľom práce je tvorba novej marketingovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZICHOVÁ, Andrea. Marketingová komunikace rehabilitačního centra. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta zdravotnických studií

Magisterský studijní program / obor:
Organizace a rozvoj zdravotnických zařízení / Organizace a rozvoj zdr. zařízení