Bc. Jiří Voříšek, MBA

Master's thesis

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises

Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Abstract:
Cílem této diplomové práce je ověřit autorův původní předpoklad zda sociální sítě mohou být použity jako efektivní marketingový nástroj pro malé a střední podnikání. Tudíž, zda-li vytváří pozitivní výsledky může být považováno za nákladově efektivní médium. V první, teoretické části, se autor zabývá základními koncepty marketingové disciplíny. Dále se autor věnuje konceptu Marketingového Mixu a jeho …more
Abstract:
The goal of this Diploma Thesis is to verify author's initial presumption whether the medium of Social Network can be employed by Small and Medium Enterprise unit as an effective marketing tool that contribute to positive outcomes and thus serves as cost effective medium. In the first, theoretical part, author describes fundamental marketing concepts of this discipline. Then, the paper includes especial …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration