Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises – Bc. Jiří Voříšek, MBA
Bc. Jiří Voříšek, MBA
Diplomová práce
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ověřit autorův původní předpoklad zda sociální sítě mohou být použity jako efektivní marketingový nástroj pro malé a střední podnikání. Tudíž, zda-li vytváří pozitivní výsledky může být považováno za nákladově efektivní médium. V první, teoretické části, se autor zabývá základními koncepty marketingové disciplíny. Dále se autor věnuje konceptu Marketingového Mixu a jeho …víceAbstract:
The goal of this Diploma Thesis is to verify author's initial presumption whether the medium of Social Network can be employed by Small and Medium Enterprise unit as an effective marketing tool that contribute to positive outcomes and thus serves as cost effective medium. In the first, theoretical part, author describes fundamental marketing concepts of this discipline. Then, the paper includes especial …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vemqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje na internetu
Barbara Slapničková -
Podpora prodeje na internetu
Martin Soldán -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova