Bc. Petra Otáhalová

Master's thesis

Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku

New forms of marketing communications and their usage in company
Abstract:
The thesis is mainly focused on new forms of marketing communication and their usage in company. The thesis consists of four chapters and each of them contains subheads too. The first chapter deals with theoretical basis of marketing and subsequently the nature and importance of marketing communication. The second chapter indicates the latest forms of marketing communication at present. The third chapter …viac
Abstract:
Diplomová práca je predovšetkým zameraná na nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku. Práca sa skladá zo štyroch kapitol a každá z nich má aj podkapitoly. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickými východiskami marketingu a následne podstatou a významom marketingovej komunikácie. Druhá kapitola teoreticky rozpracováva najnovšie formy marketingovej komunikácie v súčasnosti. Tretia kapitola …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Hussam Musa, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance