Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku – Bc. Petra Otáhalová
Bc. Petra Otáhalová
Diplomová práce
Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku
New forms of marketing communications and their usage in company
Abstract:
The thesis is mainly focused on new forms of marketing communication and their usage in company. The thesis consists of four chapters and each of them contains subheads too. The first chapter deals with theoretical basis of marketing and subsequently the nature and importance of marketing communication. The second chapter indicates the latest forms of marketing communication at present. The third chapter …víceAbstract:
Diplomová práca je predovšetkým zameraná na nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku. Práca sa skladá zo štyroch kapitol a každá z nich má aj podkapitoly. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickými východiskami marketingu a následne podstatou a významom marketingovej komunikácie. Druhá kapitola teoreticky rozpracováva najnovšie formy marketingovej komunikácie v súčasnosti. Tretia kapitola …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bm9r8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Hussam Musa, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Návrh marketingovej komunikácie hotela Courtyard by Marriott Basel
Romana Ružičková -
Osobný predaj ako forma marketingovej komunikácie v komerčnej banke
Paulína Guzmová -
Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie
Beáta Kováčová Konczová -
Návrh marketingovej komunikácie hypermarketu
Michal Mečiar -
Analýza marketingovej komunikácie vinotéky
Simona Drobníková -
Návrh marketingovej komunikácie pre firmu JEAN&A, spol. s r.o.
Silvia Tomová -
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ