Sign Language Interpreters in Postsecondary Education – Bc. Irena Kučerová
Bc. Irena Kučerová
Bakalářská práce
Sign Language Interpreters in Postsecondary Education
Sign Language Interpreters in Postsecondary Education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku tlumočníků znakového jazyka v terciárním vzdělávání, především tlumočníků Amerického znakového jazyka. Zabývá se komunikací Neslyšících, tlumočnickým procesem a Americkým znakovým jazykem. Vymezuje potřebu tlumočníků znakového jazyka ve vzdělávání, popisuje jejich roli a specifika tlumočení s důrazem na terciární vzdělávání. Cílem práce je analýza situace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on sign language interpreters in postsecondary education, particularly on interpreters using American Sign Language. It deals with Deaf communication, the interpreting process and American Sign Language. It describes the need for interpreters in educational settings, their role, specifics of educational interpreting with the emphasis on postsecondary interpreting. The …víceKeywords
Neslyšící komunikace Americký znakový jazyk tlumočník znakového jazyka tlumočení ve vzdělávání tlumočení v terciárním vzdělávání hlavní vzdělávací proud certifikace Deaf people communication American Sign Language sign language interpreter educational interpreting interpreting in postsecondary education mainstreaming certification
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wurlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Komparace tlumočníků znakového jazyka v terciárním vzdělávání v USA a v ČR
Irena Kučerová -
Krizové řízení projektu a rozvoj lidských zdrojů - zajištění tlumočení v KACPU Praha
Jan Martinásek -
Komparace tlumočníků znakového jazyka v terciárním vzdělávání v USA a v ČR
Irena Kučerová -
Role tlumočníka při vzdělávání studentů se sluchovým postižením
Renata VINKLÁRKOVÁ -
Analýza postojů vysokoškolských učitelů k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením
Lenka Doležalová -
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie
Godwin Jude Uchenna Irokaba -
Comparative Analysis of Selected Compounds Types in American Sign Language and English
Alexandra ZIEGLEROVÁ