Ing. Andrea Světlíková

Bakalářská práce

Analýza etických aspektů v audiovizuální reklamě

Analysis of Ethical Aspects in Audiovisual Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou v audiovizuální reklamě. Vysvětluje pojmy jako je etika, reklama a zabývá se jednotlivými kroky,které vedou k vytvoření efektivní kampaně. Popisuje uplatnění psychologie v reklamě a rozpracovává tři nejčastěji používané reklamní apely v českých reklamách. Dále se práce zabývá omezením v reklamě jak z hlediska zákonného, tak samoregulačního. V závěru prezentuje …více
Abstract:
This bachelor thesis is about ethics in audiovisual advertising.It explains terms such as ethics, advertising and it deals with individual steps, which leads to creation of effective campaign. The work describes the application of psychology in advertising and elaborates three advertising appeal, which are the most common in Czech commercials. Furthermore it shows legal restrictions and self-regulatory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace