Bc. Martina Bešíková

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer satisfaction analysis and recommendation for the improvement
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zvýšit spokojenost zákazníků se službami firmy D.F.C. FASHION CLUB, a to v oblasti modelingu a vytvořit návrhy pro vylepšení dosavadních poskytovaných služeb. Proto se tato bakalářská práce věnuje rozboru analýzy spokojenosti zákazníků.
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to increase customer satisfaction with D.F.C. FASHION CLUB services they provide to the market, respectively in modeling and to develop proposals for improvements of existing services. Accordingly, this bachelor thesis is devoted to analysis of customer’s satisfaction with D.F.C Fashion Club’s services.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
  • Reader: Mgr. Dalimila Večeřová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Taxation