Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně – Bc. Martina Bešíková
Bc. Martina Bešíková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer satisfaction analysis and recommendation for the improvement
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zvýšit spokojenost zákazníků se službami firmy D.F.C. FASHION CLUB, a to v oblasti modelingu a vytvořit návrhy pro vylepšení dosavadních poskytovaných služeb. Proto se tato bakalářská práce věnuje rozboru analýzy spokojenosti zákazníků.Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to increase customer satisfaction with D.F.C. FASHION CLUB services they provide to the market, respectively in modeling and to develop proposals for improvements of existing services. Accordingly, this bachelor thesis is devoted to analysis of customer’s satisfaction with D.F.C Fashion Club’s services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/anm9z/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Mgr. Dalimila Večeřová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Taxation
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka