Bc. Martina Bešíková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer satisfaction analysis and recommendation for the improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zvýšit spokojenost zákazníků se službami firmy D.F.C. FASHION CLUB, a to v oblasti modelingu a vytvořit návrhy pro vylepšení dosavadních poskytovaných služeb. Proto se tato bakalářská práce věnuje rozboru analýzy spokojenosti zákazníků.
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to increase customer satisfaction with D.F.C. FASHION CLUB services they provide to the market, respectively in modeling and to develop proposals for improvements of existing services. Accordingly, this bachelor thesis is devoted to analysis of customer’s satisfaction with D.F.C Fashion Club’s services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Mgr. Dalimila Večeřová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování