Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně – Bc. Martina Bešíková
Bc. Martina Bešíková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer satisfaction analysis and recommendation for the improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zvýšit spokojenost zákazníků se službami firmy D.F.C. FASHION CLUB, a to v oblasti modelingu a vytvořit návrhy pro vylepšení dosavadních poskytovaných služeb. Proto se tato bakalářská práce věnuje rozboru analýzy spokojenosti zákazníků.Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to increase customer satisfaction with D.F.C. FASHION CLUB services they provide to the market, respectively in modeling and to develop proposals for improvements of existing services. Accordingly, this bachelor thesis is devoted to analysis of customer’s satisfaction with D.F.C Fashion Club’s services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/anm9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Mgr. Dalimila Večeřová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka