Kateřina CHVÍLOVÁ

Bakalářská práce

Intercultural differences reflected in the websites of companies based in various cultural backgrounds

Intercultural differences reflected in the websites of companies based in various cultural background
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of cultural values influencing webpages' presentation of companies based in various cultural backgrounds. The thesis consists of theoretical and practical part. The first part focuses on theories regarding cultural factors by E. T. Hall and cultural dimensions by G. Hofstede. Studies related to an influence of cultural factors on web design are included …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza kulturních hodnot, které ovlivňují prezentaci webových stránek společností z odlišných kulturních zázemí. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zaměří na teorii kulturních faktorů podle E. T. Halla a kulturních dimenzí podle G. Hofstedeho a rozebere studie provedené na téma kulturní faktory ovlivňující webový design. Druhá, praktická část, bude analyzovat …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHVÍLOVÁ, Kateřina. Intercultural differences reflected in the websites of companies based in various cultural backgrounds. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání