Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí

The project of marketing strategy in microregion Luhačovické Zálesí
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 {--}2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti …více
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy in the Luhačovické Zálesí microregion for the planned seven-year period from 2007 to 2013. This strategy is based on some vision and strategic aims that show the direction that the microregion activities should take. Firstly, the implementation of the suggested projects should increase the attractivity and visit rates of the microregion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8412

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAMŠÍKOVÁ, Jitka. Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing