Hotely 5* v Praze očima turistů (Booking.com) – Olga Balakina
Olga Balakina
Bakalářská práce
Hotely 5* v Praze očima turistů (Booking.com)
Guest rating of Prague Hotels 5* (Booking.com)
Anotace:
Cílem práce je uvést doporučení pro pětihvězdičkové hotely na základě výzkumu mezi spotřebiteli, a to pomocí stránek www.booking.com. V rámci analýzy bylo vybráno 20 hotelů a poté na základě názorů zákazníků byla stanovena konkrétní kritéria pro zhodnocení hotelů. Ústřední hypotézou jsou následující tvrzení: krize je výborná doba pro připravené, a proto během krize na trh přišlo mnoho hotelů úrovně …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to make recommendations for five-star hotels based on research among consumers, using the website www.booking.com. The analysis is based on 20 hotels, data were gained on the customer feedback. The central hypothesis are the following statements: the crisis is an excellent time for prepared, and therefore the crisis on the market there have been many five star hotels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10971/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALAKINA, Olga. \textit{Hotely 5* v Praze očima turistů (Booking.com)}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wg5jg2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pětihvězdičkových hotelů v Praze
Michaela Černá -
Nabídka pro kongresový cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Lenka Podstranská -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Vzdělávání a zvyšování kvalifikace v oblasti služeb (hotelnictví, gastronomie, cestovní ruch)
Olga Knekht -
Factors contributing to the profitability of international chain hotels in the United States
Szilvia Vanessza Schalk-Nador -
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan