Něžnost jako téma pro výtvarné aktivity – Vendula PETRŽELOVÁ
Vendula PETRŽELOVÁ
Bakalářská práce
Něžnost jako téma pro výtvarné aktivity
Tenderness as a theme for art activities
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Téma něha pro výtvarné aktivity" je práce teoretická, rozdělená do dvou oddílů. První, teoretický oddíl, sdružuje kapitoly zaměřené na emoce, významy barevnosti, komunikaci skrze umělecké dílo či využití arteterapie. Nosným pilířem práce je něžnost, která bývá zpracovávána různými umělci. Práce je pak zaměřena na čtyři konkrétní umělce na Opavsku, kteří toto téma zpracovávají …víceAbstract:
This Bachelor's thesis named "Theme of tenderness for art activities" is a theoretical thesis divided into two parts. First part is a theoretical section and compiles chapters focused on emotions, meanings of colourfulness, communication through work of art or the use of art therapy. Main pillar of this thesis is tenderness, which is being compiled by various artists. Thesis is then concentrated on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr., BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRŽELOVÁ, Vendula. Něžnost jako téma pro výtvarné aktivity. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy se zaměřením na vzdělávání (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
„Včelí umění“ jako inspirace pro tvůrčí aktivity v mateřské škole.
Tereza Sýkorová -
Výchovné vzdělávací práce v tanečním oboru prostřednictvím tvůrčí aktivity dítěte.
Anna Golubeva -
Umělecké prostředky pro rozvoj komunikace dětí v předškolním věku
Klára BEDNAŘÍKOVÁ -
Práce a komunikace se žákem s Aspergerovým syndromem v klavírním vyučování na Základní umělecké škole
Bronislava Zatloukalová -
Setkávání generací ve Výtvarné dílně
Lucie Horáková -
Vliv barvy srsti a dalších exteriérových rozdílů na vnímání psa člověkem
Klára Poláková