Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží – Bc. Kristina Hálková
Bc. Kristina Hálková
Bakalářská práce
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Consumer behavior tendence in the purchase of selected goods
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu na tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží za použití dotazníkového šetření. Výzkum se zaměřuje na otázky týkající se nákupních zvyklostí respondentů, průměrných měsíčních výdajů za potraviny, kritérií pro výběr potravin, znalosti biopotravin, jejich označení a zjištění důvodu nákupu biopotravin. Z výsledků dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this work is to perform marketing research on trends in consumer behavior when purchasing selected goods using questionnaires. The research focuses on issues related to the buying habits of the respondents, the average monthly expenditure on food, the criteria for selection on food, knowledge of organic foods, their labeling and detection due to buying organic food. From the results of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vgcvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Biopotraviny na českém trhu
Petra Zajícová -
Biopotraviny na regionálním trhu
Karolína NOVÁKOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin v Olomouckém kraji
Klára Neugebauerová -
Analýza nákupního chování na trhu biopotravin
Markéta Jarošová -
Současné trendy nákupního chování spotřebitelů při poptávce po biopotravinách a superpotravinách
Klaudie Mroščáková -
Analýza spotřebního chování v oblasti biopotravin
Jana Matějková -
Nákupní chování spotřebitele v oblasti biopotravin
Andrea Jirásková -
Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny
Ludmila SLEZÁKOVÁ