Bc. Kristina Hálková

Bakalářská práce

Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží

Consumer behavior tendence in the purchase of selected goods
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu na tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží za použití dotazníkového šetření. Výzkum se zaměřuje na otázky týkající se nákupních zvyklostí respondentů, průměrných měsíčních výdajů za potraviny, kritérií pro výběr potravin, znalosti biopotravin, jejich označení a zjištění důvodu nákupu biopotravin. Z výsledků dotazníkového …více
Abstract:
The aim of this work is to perform marketing research on trends in consumer behavior when purchasing selected goods using questionnaires. The research focuses on issues related to the buying habits of the respondents, the average monthly expenditure on food, the criteria for selection on food, knowledge of organic foods, their labeling and detection due to buying organic food. From the results of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace