Krizová komunikace jako nástroj řešení problému – Ing. Petr Krejčí
Ing. Petr Krejčí
Diplomová práce
Krizová komunikace jako nástroj řešení problému
Crisis Communication as a way of solving problems
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na téma krizové komunikace jako nástroje řešení problému. Nejprve definuje krizi a zároveň zásady úspěšné krizové komunikace. Na konkrétním příkladu krizové komunikace letišť pak přináší ucelený pohled na danou problematiku i návrhy opatření k jejímu zlepšení zejména v oblasti využití sociálních médií tak, aby dané firmě umožnila zachovat si dobrou pověst či pozitivní image …víceAbstract:
This master´s dissertation focuses on crisis communication as a way of solving problems. First, it defines a crisis as well as the principles of successful crisis communication. Then it gives a comprehensive overview of the issue on the example of crisis communication in airports and it brings the measures for its improvement especially in the usage of social media to help the company to keep its goodwill …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7833/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Petr. \textit{Krizová komunikace jako nástroj řešení problému}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/wgeduq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Alternativní metody komunikace z pohledu omezení funkce krizového řízení
Marek Vašica -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Alternativní metody komunikace při omezení funkce krizového řízení
Marek Vašica -
Krizová komunikace Vlády ČR během pandemie COVID-19 v roce 2020
Jaroslav Želízko -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy