Krizová komunikace jako nástroj řešení problému – Ing. Petr Krejčí
Ing. Petr Krejčí
Master's thesis
Krizová komunikace jako nástroj řešení problému
Crisis Communication as a way of solving problems
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na téma krizové komunikace jako nástroje řešení problému. Nejprve definuje krizi a zároveň zásady úspěšné krizové komunikace. Na konkrétním příkladu krizové komunikace letišť pak přináší ucelený pohled na danou problematiku i návrhy opatření k jejímu zlepšení zejména v oblasti využití sociálních médií tak, aby dané firmě umožnila zachovat si dobrou pověst či pozitivní image …moreAbstract:
This master´s dissertation focuses on crisis communication as a way of solving problems. First, it defines a crisis as well as the principles of successful crisis communication. Then it gives a comprehensive overview of the issue on the example of crisis communication in airports and it brings the measures for its improvement especially in the usage of social media to help the company to keep its goodwill …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7833/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Alternativní metody komunikace z pohledu omezení funkce krizového řízení
Marek Vašica -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Alternativní metody komunikace při omezení funkce krizového řízení
Marek Vašica -
Krizová komunikace Vlády ČR během pandemie COVID-19 v roce 2020
Jaroslav Želízko -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy