Barbora Dolanská

Diplomová práce

E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company

E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Anotace:
Internet, silné a rychle se vyvíjející médium, nabízí širokou škálu příležitostí pro podnikatele k tomu, aby zde prováděli online marketingové aktivity nebo zde prodávali své produkty či služby. Vzhledem k tomu, že interakce mezi prodejci a odběrateli je v online světě nepřímá, je nutné, aby bylo možné vyhodnotit účinnost a úspěch online obchodních aktivit. V případě jakýchkoli problémů nebo nedostatků …více
Abstract:
Internet as a strong and fast evolving medium provides a wide range of opportunities for businessmen to conduct online marketing activities or sell their products or services. As the interaction among sellers and purchasers is indirect in online world, it is necessary to be able to evaluate the effectiveness and success of online business activities. In case of any problems or shortages, it is crucial …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71171

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities