E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company – Barbora Dolanská
Barbora Dolanská
Master's thesis
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Abstract:
Internet, silné a rychle se vyvíjející médium, nabízí širokou škálu příležitostí pro podnikatele k tomu, aby zde prováděli online marketingové aktivity nebo zde prodávali své produkty či služby. Vzhledem k tomu, že interakce mezi prodejci a odběrateli je v online světě nepřímá, je nutné, aby bylo možné vyhodnotit účinnost a úspěch online obchodních aktivit. V případě jakýchkoli problémů nebo nedostatků …moreAbstract:
Internet as a strong and fast evolving medium provides a wide range of opportunities for businessmen to conduct online marketing activities or sell their products or services. As the interaction among sellers and purchasers is indirect in online world, it is necessary to be able to evaluate the effectiveness and success of online business activities. In case of any problems or shortages, it is crucial …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71171
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Zlatić
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLANSKÁ, Barbora. \textit{E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company} [online]. Praha, 2016 [cit. 2023-06-08]. Available from: https://theses.cz/id/wgtr3j/. Master's thesis. University of Economics, Prague. Thesis supervisor Petr Král.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71171
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš