Martina Donátová

Master's thesis

Zmapování trhu pro budoucí e-shop s šaty

Mapping of the dresses market for an e-shop
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Zmapování trhu pro e-shop s šaty" má sloužit jako podklad pro vznik budoucího e-shopu s šaty, nabízejícího customerizovaný produkt -- šaty, které si zákazník může sám navrhnout pomocí online konfigurátoru. Cílem práce je zmapovat tržní prostředí, konkurenci a zjistit spotřební chování a přání potenciálních zákazníků e-shopu. Teoretická část je zaměřena na podnikatelskou teorii …viac
Abstract:
The Master's thesis "Mapping of the dresses market for an e-shop" should work as a basis for a future business, an e-shop with dresses, providing a customized product -- dresses, which the customer can design himself using the online configurator. The goal of the thesis is to map the market environment, competition and to determine the consumer behaviour and his desires when shopping online. Theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Petra Průšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41605

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management