Matyáš Brandejs
Bakalářská práce
Marketingový mix podniku
Marketing mix of an enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové mixu podniku TEPLICKÉ SKÁLY, s.r.o. s bližším přihlédnutím k pobočce informačního centra tohoto podniku. V teoretické části je vysvětlen samotný pojem marketingový mix. Dále je tato část zaměřena na popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části je zpočátku identifikován podnik TEPLICKÉ SKÁLY, s.r.o. Poté je proveden marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing mix of the enterprise TEPLICKÉ SKÁLY, s.r.o. An information center, which is the office of the company, is considered principally. First, there is an explanation of marketing mix in general. Secondly, the instruments of a marketing mix are described. The practical part begins with the profile of the company, followed by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza informačních center na Mladoboleslavsku
Monika Kourková -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Řízení a financování turistických informačních center v Moravskoslezském kraji
Tereza Malíková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Kvalita služeb turistických informačních center
Tereza ŠAŠKOVÁ -
Systém celoživotního vzdělávání pracovníků informačních turistických center
Stanislava Kútiková -
Využívání turistických informačních center jako indikátor rozvoje se zaměřením na okres Brno-venkov
Veronika Pantůčková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva