Matyáš Brandejs
Bachelor's thesis
Marketingový mix podniku
Marketing mix of an enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové mixu podniku TEPLICKÉ SKÁLY, s.r.o. s bližším přihlédnutím k pobočce informačního centra tohoto podniku. V teoretické části je vysvětlen samotný pojem marketingový mix. Dále je tato část zaměřena na popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části je zpočátku identifikován podnik TEPLICKÉ SKÁLY, s.r.o. Poté je proveden marketingový …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing mix of the enterprise TEPLICKÉ SKÁLY, s.r.o. An information center, which is the office of the company, is considered principally. First, there is an explanation of marketing mix in general. Secondly, the instruments of a marketing mix are described. The practical part begins with the profile of the company, followed by the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9538
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Analýza informačních center na Mladoboleslavsku
Monika Kourková -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Řízení a financování turistických informačních center v Moravskoslezském kraji
Tereza Malíková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Kvalita služeb turistických informačních center
Tereza ŠAŠKOVÁ -
Systém celoživotního vzdělávání pracovníků informačních turistických center
Stanislava Kútiková -
Využívání turistických informačních center jako indikátor rozvoje se zaměřením na okres Brno-venkov
Veronika Pantůčková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights