Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu – Marie ŠELMÁTOVÁ
Marie ŠELMÁTOVÁ
Bakalářská práce
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Consumer behaviour in online shopping of electronics
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu. V teoretické části se práce soustředí na spotřebitele a faktory, které ovlivňují jeho rozhodování. Dále je v této části popsán nákupní rozhodovací proces, chování spotřebitele na internetu a změny v nakupování na internetu. V teoretické části se práce také zabývá generací Z, na kterou se práce zaměřuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on consumer behaviour in online shopping of electronics. The theoretical part focuses on the consumer and the factors that influence his decision-making. Furthermore, this part describes the shopping decision-making process, online consumer behaviour and recent changes in online shopping. The theoretical part also deals with the generation Z, which the thesis focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠELMÁTOVÁ, Marie. Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová